HM3 no actualiza los hud al cambiar de mesa

3 respuestas
01/07/2021 19:40
1
educatu
Cash Project
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1.182 mensajes

Buenas

Alguien más le pasa que cuando te cambian algún jugador de la mesa, o la mesa entera, los hud siguen congelados con los datos de los jugadores anteriores?

Tengo windos 10 y hm3 recien instalados y me falla igual que antes.

 

12/03/2022 11:37
lOjOl__2
MTT Project
Nivel 32
335 mensajes

Hola, me está pasando lo mismo, podrías explicar como lo solucionaste, Gracias.

13/03/2022 10:46
educatu
Cash Project
Nivel 36
1.182 mensajes
lOjOl__2

12/03/2022 11:37

Hola, me está pasando lo mismo, podrías explicar como lo solucionaste, Gracias.

Hola, lo solucioné de la forma más fácil: dejé de usarlo😄

Solo se actualizaban reinciando el hm3 cada cambio de mesas y me harté.

Me pedían comprimir no sé que archivos, o carpetas, y envárselos. Como no sé que contendrán esos archivos, ni si hay rusos detrás del HM, me negué a enviárselos.

Si no le has preguntado a ellos, que me imagino que sí, aquí puedes hacerlo: support@holdemmanager.com

La respuesta que me dieron 5 o 6 veces:

 

Hello,

Please reproduce the problem and:

a) Take a screenshot of the table/desktop before and after the problems

- Try to include the Live Play tab, Tools - Import details - Live Play and Errors, your poker client lobby and a browser page of this site - https://time.is/ - visible in the screen shot.

- Close HM3 and the Holdem Manager Server icon in the system tray.  

- If it is not running or fully launched please open your Windows Task Manager and right-click - End Task on 'Holdem Manager 3',  'HM3 HUD' and 'HoldemManager.Server' if you see them.  

- Attach a copy of the original Hand history for the table with the issue*

b) Click Start (Windows Icon) - Holdem Manager 3 - 'Copy HM3 Log Files to Desktop'

c) Then zip and attach** all (Ctrl+A - Right-Click - Send to - Compressed (zipped) folder) files in that folder to this same support ticket with a detailed description of what you were doing and what problems you are having.  Here is a direct link to your My Tickets page - https://support.holdemmanager.com/user/mytickets/

 

* All original hands that are auto-imported get moved to an archive for performance reasons. Your \HM3Archive is in C:\HM3Archive by default, but you may have put it anywhere. The archive should be organized by \Network\Month\DayOfMonth (example: C:\HM3Archive\SiteName\HM3Archive\2016\07\31).  It is configured in the Tools - Settings - Import menu.

** If the attachment is larger than 10MB please upload them to a file hosting site like https://wetransfer.com/ and copy/paste the download link directly into the support ticket email.  

14/03/2022 15:53
lOjOl__2
MTT Project
Nivel 32
335 mensajes

Gracias por la información, mi problema es el mismo, estoy en periodo de prueba free, pero después de probarlo una semana, no voy ni intentar solucionar ese problema, seguiré con PT4.

Saludos.

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